Re: Wentylator ma dmuchać czy zasysać ?

Autor: Emik <gabriel_at_abyss.lodz.pdi.net>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 08:42:07 MET DST

On Sat, 2 Oct 1999, Glina wrote:

> [...]
czy=20
zasysa=E6 z
>=20
> a ja bym dokupil drugi taki wiatrak i zamontowal pod dyskiemm zeby wial w
> strone kart, a na zasilaczu zeby wysysal ze srodka na zewnatrz (cieple
> powietrze przeciez leci do gory)

heh... ale w jakich warunkach? :)) przy wymuszonej cyrkulacji powietrza
bedzie leciec tam gdzie skierujesz strumien. a strumien proponuje
ustawic zdecydowanie w strone procka i kart. proste pytanie:
co sie szybciej nagrzewa i co ma wyzsza temp? zasilacz czy procek?

Emik
--=20
Lepiej nic nie mowic niz glupio milczec
     =20