Re: Jaka tania karta graf.z akceleratorem(ew. sam akcelerator) do starego sprzetu (PCI) ?

Autor: Michał \ <tnk3_at_polbox.com>
Data: Mon 04 Oct 1999 - 01:08:44 MET DST

Użytkownik Tomasz Stafiński <jenot@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:SYCI3.43617$n4.695529@news.tpnet.pl...
> W sklepie możesz jeszcze kupić VooDoo 2 lub VooDoo 3 PCI.
    Mógłby kupić VooDoo 3 PCI gdyby nie to że zostały po prostu
wycofane. Ew. może jakieś niedobitki... Ale raczej wątpliwe. Na giełdzie
w Wawie nie ma co szukać, tam mają tylko Vipery 550 PCI za jakieś 500 zł
albo jakieś tanie (100 - 150 zł) kiepskie karty... (wiem bo sam szukałem).
Jeśli chodzi o sam akcelerator to nie wiem czy w sklepach jeszcze coś
mają...
Ale dużo ludzi sprzedaje swoje używane...

Mike =TNK=