Re: CD-RW Philips 2/2/6

Autor: Maciek Oksienciuk <angel_at_qdnet.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 23:06:40 MET DST

On Wed, 29 Sep 1999 12:53:35 +0200, Maciej FILIPCZYK
<philipek@zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>No pewnie jak sie nagrywa na BTC, Szajsungach albo innym szicie to
>pewnie ze czasem cos nie wychodzi. No ale co mozna chciec od plytek za 3
>pln w hurcie.

Sorry ale nie wiem co jest złego w płytkach BTC za 4 zł ? Trochę na
nich nagrywam, nigdy nie mam komunikatu błędów i wszystko jest ok. Czy
może przemawia za Tobą maniera, że wszystko co tanie jest złe,
brzydkie i do dupy ?

--
 Maciek Oksieńciuk - nGL - angel_at_qdnet.pl - http://angel.qdnet.pl/