Re: Omni.net LCD

Autor: Robert Tkaczyk <oi_at_suwalki.com>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 20:55:45 MET DST

Witam

Ja osobiscie mam USRobotics CourierIModem. Na jednym kanale mam 8 kB/s (ok 20 MB/godzine). W
przypadku uzycia obu kanalow jest to 15 kB/s.

Niestety, mam pewien dziwny problem. Jest kilka wersji przyczyny problemu, niestety nie ma na to jak
na razie lekarstwa.

Problem wyglada tak:
W przypadku wybrania opcji dynamicznego dolaczania drugiego kanalu, w czasie korzystania z WWW po
zapelnieniu pierwszego kanalu i dolaczeniu drugiego, transmisja na obu kanalach spada do zera (nie
nastepuje zerwanie polaczenia tylko spadek transmisji do zera). W momencie odlaczenia drugiego
kanalu (brak danych - automatyczne odlaczenie), transmisja na pierwszym zostaje wznowiona. I tak w
kolko.

Jezeli uzywam FTP i ciagne tylko jeden plik, to w momencie dolaczenia drugiego kanalu wszystko jest
OK. Oba ida "na full" i mam transfer 15 kB/s. Niestety w momencie uzycia przegladarki i WWW sytuacja
jak wyzej.
Wybranie opcji uzywania obu kanalow na raz, powoduje calkowite uciecie transmisji po ok 5 sek od
zestawienia polaczenia (nastepuje dolaczenie drugiego kanalu).

Rozmawialem z paroma osobami i kazdy ma inna teorie.

Jedni twierdza ze to wina Windows NT 4.0 SRV Engl - blad StosuIP. Poradzono mi zebym przesiadl sie
na Linux'a. Nic nie pomoglo, po kilku dniach znowu zaczely sie problemy. Dziwnie to zabrzmi ale
odnioslem wrazenie, ze przez jeden dzien, pod Winda i pod Linux'em, na poczatku wszystko bylo OK.
Ale moze to tylko odczucie.

Inni twierdza, ze to wina routerow, czy czegos tam po drodze, co rozpoznaje ze "jade" po dwoch
kanalach i w ramach bezpieczenstwa obcina mi transmisje.

Moze ktos z Was mi pomorze ???

Robin