Re: Kontra na beznadziejne zarzuty [bylo: Yamaha 4416S i trzaski na CDA].

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 09:56:36 MET DST

Uwaga. List w formacie html. Przepraszam, ale bardzo mi zalezalo,
zeby wyroznic troche tekstu, bo niektorzy nie moga czasem dojrzec
istotnych rzeczy w dyskusji.
Ten sam list w formacie txt zamieszczam w zalaczniku.

Ty lamo zakichana, wyp*****laj z grupy z takim HTMLowym szitem. Na dodatek,
zastrzegłaś lamo jedna, że to niby będzie czytelne, a ja tu widzę jeden
buredel w tym Twoim liście. No i q**wa ponad 600 linii - osrało cię?

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl
Jest tam trochę przydatnych rzeczy.