Re: PHILIPS 2000 kto naprawi!?

Autor: Maciej FILIPCZYK <philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 03 Oct 1999 - 07:59:26 MET DST

> Mam uszkodzona nagrywerke PHILIPS 2000, tzn. po wlozeniu plyty
> nagrywarka jej nie widzi. Kiedys pomagalo kilkakrotne wlozenie i wyjecie
> plyty, ale obecnie nic juz nie pomaga!
Jak na mój gust to ona ma "brudną" optykę. W tej sytuacji są dwa
wyjścia.
1' Kup płytę czyszczącą i jej użyj
2' Rozkręć nagrywajkę i wyczyść soczewkę delikatnie. Broń Boże nie
używaj do tego celu spirytusu, bo on matowi plexi. Ja od kilku lat z
powodzeniem używam płynu antyelektrostatycznego do monitorów.

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek@zeus.polsl.gliwice.pl