Odp: Co Z TPSA

Autor: Jarosław Kamper <jarekkam_at_kki.net.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 23:40:58 MET DST

Użytkownik PhoeniX <najbergg@kki.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:7ssm9o$l36$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> A u mnie zawsze laczyl sie na 33.600 i zadziaj na 31.200 a teraz
> powyzej 28.800 nie wchodzi :-(
> Nawet jak lacze sie wnocy to przewaznie na 24.000bps.

Sorry Panowie, ale musze Was zmartwic. Mialem Zoltrixa FMVSP33600i i do
lipca mialem zawsze 33600 - pózniej róznie: 33600, 31200 czasami nawet 26400
plus 1/50 wyrzutka (kiedys nie wiedzialem co to :))) ) i 1/3 problem z
dodzwonieniem sie (1/3) - tez kiedys nie wiedzialem co to :))) Ale znalazlem
alternatywe: bezplatnego providera - wszystko jak wyzej jak reka odjal! Ale
dowiedzialem sie, ze nie obsluguje V90 - dla mnie bez róznicy.
Ale na poczatku tygodnia postanowilem kupic "Chip Tip" i mam gównianego
Acorpa zew.
Laczy mi sie to to zawsze na 49333, a transfer biega miedzy 5,5 i 6,5kB/s.
Wszystko byloby ok., gdyby nie oprogramowanie do niego - ZENADA!!! Jak ktos
chce popelnic samobójstwo w przyjemny sposób - niech przeczyta recenzje
Chipa na temat tego modemu - peknie ze smiechu! Tam cos jest napisane, ze
jest na dobre i zle linie.... :)))) Otóz w czasie polaczenia - podnioslem
sluchawke i dmuchnalem w mikrofonik - minela sekunda (max. dwie) a modem nie
stanal lecz ROZLACZYL SIE!!! Przy normalnej rozmowie i podniesionej
sluchawce w odleglosci 3m transfer = 0 kB/s!!! Zoltrix biegal jak dziki,
renegocjowal po paru sekundach polaczenia, gdzie bylo "dmuchane", trzaskane
i krzyczane "zwolnij mi w koncu ten telefon!!!" wprost do mikrofonu
sluchawki. No comments
jarekkam@kki.net.pl
P.S. Instalacja tego samego Zoltrixa na róznych komputerach trwa od kilku
minut do kilku (-nastu) godzin.