Re: Pliki *.chm ???

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 22:38:44 MET DST

Niejaki Lodek (lodek@polbox.com) twierdzi:
> Co do hh.exe - słusznie, można by wziąć samego hh.exe oraz biblioteki. U
> mnie programik DEPENDS.EXE do listowania bibliotek z których exe importuje
> funkcje wykazał tylko:
>
> KERNEL32.DLL
> USER32.DLL
> GDI32.DLL
> ADVAPI32.DLL
>
> ... a to są standardowe biblioteki Windowsa, czyż nie? To o jakich Ty
> bibliotekach mówisz?

Oj, jest ich duuzo wiecej... Ale fakt - wiekszosc jest standardowymi
bibliotekami (w w98 pewnie wszystkie sa standardowe).
W chwili gdy hh wyswietla helpa to wtedy uruchom program TaskInfo
http://www.iarsn.com
On prawde ci powie ;)

W pewnym momencie HTML Help przestal mi dzialac. Zeby chociaz
maly komunikacik dlaczego, a tu nic. Dopiero po zainstalowaniu
z plytki Entera HTML Help Workshop i probie uruchomienia
tegoz wyskoczylo okienko, co tez mu sie nie podoba.
Okazalo sie, ze jakis prog, ktory wczesniej instalowalem
podmienil plik urlmon.dll. Ten nowy (ktory u mnie nie dziala)
to nowsza wersja, jak sie okazuje nie zgodna w dol, za to
objetosciowo 2.5 x wieksza.
wersja dzialajaca urlmon.dll: 4.70.1215
nie dzialajaca: 4.72.3110.6

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"