Relisys mercury 3600 (vm3582)

Autor: Ranger <ranger_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 21:54:22 MET DST

Hellou Ludziaszkowie!
Otóż qpiłem sobie ostatnio na giełdzie we wrocq skaner stacjonarny, za
drobne pieniążki, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć driverów do
niego. Na stronie producenta nie ma nawet wzmianki o tym skanerze, nie
mówiąc o sterach do niego, jedynie prośby na liście dysqsyjnej o drivery
do niego.
Czy ktos z szanownych tu grupiowiczów wie gdzie można takowe odnaleźć,
bądż ma ten skaner (też był na giełdzie... ;-) ) i ma stery do niego,
będę very wdzięczny za rychłą odpowiedź i pomoc.

--
                 Piotr Weremczuk