Odp: DVD - Pytanie

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 19:03:40 MET DST

> Mam zamiar kupic czytnik DVD ale bez karty dekodera. W zwiazku z tym mam
> pytanie:
> Czy na moim sprzecie: seler 300A@374 + Voodo3 + Power DVD bede mogl
> odtwarzac filmy bez zadnych problemow czy raczej jest to za slaba
> konfiguracja.
> Jesli za slaba to czym to sie bedzie objawiac podczas odtwarzania filmu.

Pytanie filozoficzne ;-)) Niektorzy daliby sie zabic ze "poprawnie dziala im
od 338" inni wrecz przeciwnie - ze 450 to rozsadna granica ;-))))
Tak wiec znajdujesz sie gdzies w okolicach zlotego srodka ;-). Swoja droga -
PowerDVD nawet w najnowszej wersji nie jest szybszy od cinemastera (lub ati
playera - prawie to samo, tylko znacznie przyjazniejszy/przyjemniejszy ).
Jak by nie szlo - wyproboj wtedy jeden z w/w programow.
Na sciagniecie vob'a nie bardzo Cie chyba stac jezeli laczysz sie przez
modem (objetosc), ale przejrzyj polskie strony o DVD - powinno cos byc.
W zamian mam nadzieje pochwalisz sie jak Ci poszlo? ;-))

Nightmare