Re: ale jajca z tpnet o 22

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 09:11:18 MET DST

> A ja bede tak dobry i Wam cos napisze. Jesli ktos sie
> polaczy o 21:59 i sie rozlaczy o np. 23:00 to wszystkie
> impulsy miedzy godzina polaczenia, a rozlaczenia sa traktowane
> jako 3 minutowe poniewaz w momencie nawiazania polaczenia
> zostal przypisany impuls 3 minutowy. I w druga strone jest podobnie.
> Jesli ktos sie polaczy o 7:59 to do momentu kiedy sie nie rozlaczy
> bedzie mial impuls 6 minutowy. Nie sa to informacje pewne na
> 100% ale to mimo wszystko wydaje mi sie to logiczne .
> Oczywiscie to da sie sprawdzic (jak ktos cos takiego sprawdzi
> [...]

Ktoś pisał na ten temat ze dwa tygodnie temu i że sprawdzał z billingiem w
ręku. Wychodzi na to, że nie masz racji, tzn. długość trwania impulsu spada
po przekroczeniu 22:00 i wzrasta po przekroczeniu 8:00.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl