Re: Ati All-in-wonder 128 BOX

Autor: ===Tomy=== <tomy_at_pil.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 00:00:34 MET DST

> Gdzie mozna kupic i ile kosztuje ATI All-in-wonder 128 w wersji BOX'owej?
> Byla tego reklama w ostatnim Gamblerze. Zastanawiam sie nad zmiana mojej
> Rivy TNT na ww. karte. Zwlaszcza chodzi mi o dekodowanie DVD i Tuner TV.
>
> Pozdrawiam
> Krzysiek

Witaj.
Widze, ze nie jestem sam.
Mam V550 i w poniedzialek bede miec Ati All-in-wonder 128 OEM (tylko takie
sa w Polsce)
Jezeli faktycznie okaze sie ze jakosc 2D ukladu Rage 128 jest nie wiele
gorsza od TNT2 to IMHO
karta godna polecenia. Biorac pod uwage jej aspekty techniczne i mozliowsc
zgrywania materialu
z video do formatu MPEG-2, to warto ja kupic.

P.S
Jesli ktos moglby potwierdzic wydajnosc 3D, ktora jest porownywalna do TnT
to bede wdzieczny.
To w zupelnosci wystarczy.

Szersze recenzje znajdziesz u "Woja" :
http://www.benchmark.ceti.com.pl/artykuly/recenzje/ATI_AiW128/Ati_AiW128.htm