Re: Nagrywanie CD >650

Autor: Zbigniew Niedzwiedz <zoon_at_lu.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 23:34:20 MET DST

On Fri, 24 Sep 1999 22:32:14 -0700, "The EaGle" <theeagle@friko2.onet.pl>
wrote:

>To prawda, nalezy uzyc innego.

Fakt, Nero dziala z HP7200e

>Spalić nie potrafi ani jedna bez wzgledu na program. :-)
>Niektóre nagrywarki nie obsługują overburn'ingu ale to raczej zadkosc. Twoja
>na 100% taką opcje posiada.

HP7200e na 80-min CDR nagrywa bez problemow. Mialem firmware 3.01, wgralem
znaleziony na stronie HP 3.01 i jak nie mialem overburningu tak nie mam.

BTW: czym wypalic na niej VideoCD z pliku *.dat? Mam Easy CD Creator 3.5
(szukalem wersji Deluxe ale nie znalazlem) i Nero 4.xxx.

--
zoon@lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.