Odp: WIN98 SE PL

Autor: Krzychu <?_at_onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 22:35:17 MET DST

Jak zwykle cos spier...... podczas tlumaczenia na PL. Ja mam dokladnie to
samo, zreszta moi kumple ktorzy zainstalowali nowa wersje SE maja identyczne
objawy.
Wndows czeka na Cos -tylko nie wiem na co?
Ale znalazlem winowajce -Systray -programik ten powodowal bledy juz w
poprzedniej wersji (pamietacie dwa "glosniczki" na pasku zadan) Mozna go
unieszkodliwic uruchamiajac msconfig i wylaczajac w zakladce autostart
opcje.

Pozdrowienia