Re: problemy z drugim CD-ROMem

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 20:59:15 MET DST

> żeby
CD-ROM

> Czytałem gdzieś że kable IDE mogą mieć max. 42cm. Dłuższe powodują są
> podatne na zakłucenia i zwalniają transfer.

Też tak słyszałem i nawet się trochę tego obawiałem, ale jakoś od ponad
dwóch miesięcy elegancko sobie hasają gromadką 2 dyski (jeden to
*oczywiście* QUANTUMek malusi, dugi - niestety - WDC) oraz CDROM i nie ma
żadnych problemów. Kompouter chodzi prawie nonstop, tzn. cały dzień i dużo
przy nim robię. Naokoło masa elektronowych gadżetów - wieża, potężne
głośniki 2 x po 180 W chodzące nonstop, telefon bezprzewodowy. Czsem robię
sobie kawy lub herbaty i wtedy włączam kuchenkę gazową, ale to chyba nie ma
wpływu.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Zajrzyj na moją stronę z freewarem: