Odp: Czy najlepiej przetestować HDD

Autor: Misiek <misiek_at_artcom.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 19:54:10 MET DST

Nie wiem jakiej firmy dysk jest problemem ale istnieja takie programiki jak
WDDIAG (caviar) i SGATFMT (seagate). sa dosyc skuteczne i czasem dzialaja z
dyskami innych producentow (wddiag pozwala na wydruk raportu)

Misiek

Użytkownik Krzysztof Pacewicz <biometr@agro.ar.szczecin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7t2ar6$8fh$2@zeus.man.szczecin.pl...