Re: TEAC-532E-starosc nie radosc

Autor: Pael <pael_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 19:09:42 MET DST

> A może lepiej zastanowić się nad DVD ?
> Ceny nie są już tak wysokie ( za niecałe 400zł można mieć 6x/32x)
> a filmów na krążkach DVD ciągle przybywa.

Nie chodzi o wybór CD/DVD, chodzi o to, że TEAC ma najlepszą korekcję
błędów. Poprzednio miałem 2 czytniki CD bardzo znanych i renomowanych firm
(SONY, PHILIPS). Chodziły po prostu *żałośnie*.
Dziwię się, że w róznych rankingach w pismach TEACA nie widać.
Naprawde polecam.

P.S.
Wracając do czytnika DVD-jaki polecicie (najlepsza korekcje błędów
oczywiście, bo TEAC niestety DVD narazie nie robi :-( )

Pael