Re: ultradma66

Autor: Andrzej Popowski <popej_at_priv1.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 18:40:32 MET DST

Fri, 01 Oct 1999 00:19:07 +0200, pokryfka <pokryfka@friko4.onet.pl>
piszesz:

>z tego co wiem (ale nie jestem pewien) to do transmisji danych wykorzystywane
>jest standardowo 40 zyl - reszta ekranowanie

Tak, ale w kontrolorze UDMA66 pin 34 jest zwarty do masy a pin 28 jest
odlaczony w szarej wtyczce (o ile dobrze zrozumialem niemecki opis :-)

Ten 28 to CSEL, 34 to PDIAG, podobno sluzy do komunikacji Master -
Slave. Z tego by wynikalo, ze napedy na takim kablu powinny byc
ustawiane na Cable Select.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski