Re: Gry na PC ................

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 18:13:46 MET DST

Dnia Fri, 1 Oct 1999 16:05:15 +0200, Wojciech Giersz
<chektor@polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Pewnie sie jak zwykle komus naraze, ale co mi tam - zauwazyles, ze wysyp
>przyglupow nastapil po otwarciu numeru przez TPSA?

Zauwazylem :) Sam do niedawna bylem telepsiarzem, wiec jednak nie wszyscy
byli przyglupami ;))

>To sa skutki zbyt
>szerokiego dostepu do sieci. Na 1 sensownego czlowieka przypada 10
>idiotow. Masz pomysl, jak to rozwiazac? :)

Ja ? :) No cos Ty :) Z moim IQ to nawet sznurowadla nie zawiaze porzadnie
;))
BTW Sami teraz zasmiecamy grupe, o krosposcie nie wspominajac, wiec
proponuje juz ostateczny EOT, a ew. uwagi na priva :)

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl