problemy z drugim CD-ROMem

Autor: Rinaldo <rinaldo_at_01019freenet.de>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 16:42:20 MET DST

Kupiłem ostatnio nagrywarkę. Miałem w komputerze dwa twarde dyski i CD-ROM.
Wymyśliłem sobie to tak:
Mój nowy twrady dysk do kanału pierwszego jako master(sam żeby nic go nie
hamowało). Do drugiego kanału jako master twardy dysk, jako slave
nagrywarka. A mój stary CD-ROM do karty muzycznej. Bez nagrywarki CD-ROM
działał z kartą muzyczną. Teraz windows go nie rozpoznaje. Dlaczego? Czy to
prawda że jeżeli podłączy się szybki twardy dysk i wolny CD-ROM to twardy
dysk będzie hamowany?

ps: Moja obudowa jest cała zakablowana, nieźle musiałem się namęczyć żeby
podłączyć nagrywarkę z twardym dyskiem jednym kablem IDE, wątpię żeby udało
mi się to jeszcze z CD-ROMem i twardym dyskiem, więc lepiej jakby CD-ROM
mógł zostać podłączony do karty muzycznej.

pozdrawiam, rinaldo