Re: Co kupić CD ROM czy DVD ?

Autor: Marcin Wiszniewski <marcin_at_bgamld.bg.am.lodz.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 14:32:39 MET DST

Tez mialem ten sam problem, ale zdecydowalem sie na DVD-roma i nie zaluje.
Karta Asus nie ma dekodera sprzetowego, ale przy dobrym procesorze wystarczy
dekoder programowy (np.WinDVD sciagniety z INTERNET-u).
Ja mam Celerona 300A podkreconego na 450 i wszystko bardzo ladnie chodzi.
M.

Tomek Floyds napisał(a) w wiadomości: <7t0ku5$a7c$1@sunsite.icm.edu.pl>...