Re: AMD K6-II 400MHz

Autor: Piotr Traczykowski <rawdall_at_phys.uni.torun.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 13:06:29 MET DST

pawel (av16@alpha.net.pl) wrote:
: Mialem to samo na Plycie HT ale po przejsciu na taka jak Twoja jak reka
: odjal.
: Aha jeszcze ten Win jak 95 to rzeczywiscie pomaga patch na niego, a przy 98
: nie ma problemu , a na HT byl nawet z 98 jeszcze wazne ustawienie w biosie
: szybkosci pamieci nie dawaj fast ani turbo tylko tyle ile masz ja wybralem
: 70 ns.
: Juz nie mam tego kompa (bo go skladalem nie dla siebie) wiec reszty ustawien
: nie pamietam.
:
Eeee tam, nie pomaga winne jest tylko to ustawienie o ktorym napisalem
ponizej

: Piotr Traczykowski napisał(a) w wiadomości:
: w
: >BIOS'ie opecje Cache Rd+ CPU WT Pipeline (sekcja Chipset) na pierwszy rzut
: >oka nic sie nie dzieje a jak juz cos to kladzie sie na zimno (ale nie zdazy
: >nawet zadnego komunikatu wyswietlic - po prostu zamarza :-)))
: >

--
"Warto zajrzec w paszcze Smierci, tylko po to,
   aby wyrwac mu zlote zeby" - Hrun Barbarzynca