Zamykanie Windows98

Autor: Maxymilian Mec <MecMaxi_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 13:20:08 MET DST

Mam problem od pewnego czasu windows nie chcę się zamknąć pozostaje na "Trwa
zamykanie systemu" Wcześniej po "Zamykanie systemu" było "Teraz możesz
wyłączyć komputer" i komputer sam się wyłączał Próbowałem programu scanreg
lecz to nie pomogło a w ręcz gdyż rejestr nie został odtworzony,a jeszcze
jedno nie mogę dostać się do Dosa z poziomu Windowsa "Zamknij i uruchom
ponownie w trybie Dos" ???????????
Koledzy pomóżcie!!
Mec@z.pl