Re: jeszcze raz inne niż 0202122?

Autor: Sylwester Zarębski <sylwek_at_isp.net.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 13:10:17 MET DST

Aristo wrote:

> Jak kiedyś pytałem się kogoś z tepsy o zapychanie łącza ISDN przez modem
> analogowy, stwierdził, że jak ktoś zadzwoni z ISDN i wszystko będzie zajęte
> to analoga wywali :( - tak jakby ISDN ma na numerze 0202422 większy
> priorytet.

Hmm.. to nie tak.. ale coś w tym stylu.. tzn. numer jest dokładnie ten sam,
tzn. czy zadzwonimy na 0202122 czy 0202422 to i tak odbiera ten sam modem.
Modem ten należy do paneli modemów, w których jest ich 20 analogów i 10 ISDN
(bodajże.. dokładnie nie pamiętam). ISDN nie powinien się połączyć, mimo iż
dla analoga byłoby jeszcze jedno wolne miejsce. Ale może też tak być, że
analoga wywali, ale to już pewnie kwestia konfiguracji paneli.

--
pozdrawiam..
       ## ##