Re: Przełączanie rozdzielczości w TNT2

Autor: Mirek Ptak <kolczan_at_herberts.atomnet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 09:37:10 MET DST

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> [...]
> +tekstowego do graficznego trwa kilka sekund - w tym czasie monitor
> +przełącza się w tryb suspend. Dzieje się tak również przy przełączaniu
> +windy w inne rozdzielczości, przechodzeniu do opengl i dx przy
> [...]
> +Konfig:
> +C366@550 (na 366 to samo)
> +Abit BH6, 64MB ram, TNT2 16MB (prawie no name), Win98PL
> +To chyba wszystko z istotnych danych
>
> Chyba *nie* wszystko; brakuje:
> - typu monitora (!)
> - informacji, czy masz sprawny kabelek video - tj. wszystkie żyły...

Monitor KFC 15" z Croma Clear - kabelek bez połamanych pinów

> [...]
> Praktyczny minus - jak się nie mogą dogadać, to aż do time-outu
> odpytują monitor.
> Karty video zazwyczaj mają interfejs do owej komunikacji (DDC,
> nowszy: DDC-2) - chociaż skoro piszesz "no name"...
> Natomiast starsze monitory na ogół nie mają obsługi - na 2 pinach
[stuff deleted]
> Co na to można poradzić ? Ano wyłączyć obsługę DDC -:)
> Desktop[prawym klawiszem]->właściwości->Ustawienia->
> Zaawansowane->Monitor
> i "wyhaczyć":
> "Automatycznie wykrywaj monitory Plug and Play"

No to raportuję :)
Nic to nie zmieniło - zmieniałem zarówno ustawienia windowsów, jak
i powerstripa (próbowałem też bez niego) jak i w dodatkowych zakładkach
detonatorów - zero efektu. Pod samym dosem (gierki dosowe) nie maja tego
problemu - dopiero przy powrocie do windowsów znowu kilka sekund
czekania #&*^^%
Obawiam się, że niestety windy już tak mają :( - obym się mylił

[sign deleted]

Pozdrowienia - Mirek

Mirek Ptak - Kolczan
kolczan@herberts.atomnet.pl