Re: Asus v3000

Autor: Pawel Bogus <p_bogus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 11:27:54 MET DST

Miałem i używałem, ale przyzwoitego obrazu na tv nie udałomi się uzyskać,
mimo wypróbowania wszelkich (jak mi się wydaje) kombinacji
sprzętowo-sterownikowych. Obraz zawsze był niestabilny (migotał),
poszatkowany i rzadko w kolorze. Natomiast obraz z tv w kompie wyglšdał
dobrze.
Paweł

Pawel Bogus, pbogus@iname.com