Re: Nagrywarka

Autor: Marek <dulmarek_at_kki.net.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 09:27:13 MET DST

Marcin Spychala napisał(a) w wiadomości:
<5wPI3.46497$n4.740328@news.tpnet.pl>...
>I mam jedno pytanie: Oprogramowanie umozliwia mi kopiowanie plyt
>Audio/Audio. Czy to prawda, ze plyty audio posiadaja jakies
>zabezpieczenia i tworzenie bezposrednio takiej plyty moze pociagnac
>za soba braki niektorych utworow (trackow) lub zepsute poczatki lub ich
>konce ?

Ja kopiuje Audio (nagrywarki Teac i Plextor +EasyCD) ale zawsze wlaczam
kopiowanie przez dysk - zapobiega utracie plytek ;-). Skopiowalem
kilkanascie audio bez problemu i takich problemow o jakich piszesz. Jeszcze
jedno - CDrom musi obslugiwac zgrywanie audio.

>Czy tworzenie takich plyt (audio) lepiej jest robic przerabiajac pliki
>audio na wav'y, a nastepnie wav'y znow na audio ?

Tez mozna, tyle ze trzeba miec na dysku jakies 700 MB wolne i duzo czasu.
Oplaca sie jesli nagrywasz wiecej niz jedna kopie.

Marek