Odp: Gry na PC ................

Autor: /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 08:28:27 MET DST

No cóż :)

Interesowali ( icały czas interesują) mnie piraci z Torunia :))

W ogłoszeniach żaden nie był Torunia , za jeśli zamawia się 1-2 gierki to
przesyłka jest zbyt wysoka i się niezbyt opłaca :((

A z drugiej strony to się czepiacie :)

Są osoby (wiele razy to widzę) które wysyłają taki sam list wiele razy tego
samego dnia i wile razy przez następne dni .....

Użytkownik Buraq <kajmis@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7t0qku$i4m$6@druid.ceti.com.pl...