Odp: Yamaha 4416S i trzaski na CDA

Autor: Karol <karolekp_at_polbox.com>
Data: Thu 30 Sep 1999 - 18:16:32 MET DST

Użytkownik P. <stvoor@plearn.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> [ciach]
> urzadzenie

> Z tego co zrozumiałem, to problem tkwi nie w zrzucaniu, tylko w
> nagrywaniu trackow (ponoc wavy graja dobrze- z tego taki moj wniosek).

Byc moze nie zauwazylem, ale chyba nie bylo wczesniej mowy o tym ze wavy
graja dobrze...

> Ja mam podobne klopoty z Yamaha 4416S (scsi), na Advansys'ie.
> Probowalem w locie przegrywac audio, ale sa delikatne trzaski.
> Zgrywalem audio z Cd-Romu Samsung 24X EIDE.
> I to jest chyba glowny problem. Bo odsluchujac potem te zgrane tracki
> slysze trzaski (tzn. nawet, kiedy robie image na HD- czyli odsluchuje je z
> HD jako
> pliki *.raw )

Czyli, aby uniknac trzaskow trzeba zmniejszyc szybkosc zrzucania.

> Probowalem zgrywac CDA z ów Yamahy i na image nie slychac trzaskow.
> Wiec predkosc scsi jest do tego odpowiednia.
> Potrzebny zatem szybki CD Rom. (scsi chyba).

Albo zmniejszenie predkosci zrzucania.

Brawo! Piszesz dokladnie o tym samym co Adam tylko masz strasznie pokrecony
przewod myslowy...

> Teraz testuje program Easy Cd Creator 4 deluxe.
> Podobno on jest o wiele lepszy niz WinOnCd (dostarczony fabrycznie z
> Yamaha).
> Ale ten program nie moze odczytywac tytolow piosenek (ani ich zapisac),
> ktore
> pojawialy sie np. w WinOnCd.

Tutaj tez sie wykazales znajomoscia tematu. WinOnCD potrafi podac tytuly
utworow poniewaz ma baze danych plyt. Jesli jakiejs plyty nie ma w swoich
zasobach to nie poda tytulow nawet gdy go ladnie poprosisz.

Czy to znaczy, ze nie ma mozliwosci
> odczytu/zapisu Text-CD?

Mozesz to sprawdzic za pomoca tego gorszego programu.

> Czy dobrze mysle (czy to jest text-CD?).

Zle myslisz. Patrz wyzej.

> Jest w tym programie opcja 'save text cd', ale jest wygaszona.
> Nie mowcie mi teraz, ze Yamaha 4416S nie moze tego zapisywac .

Mowie. I co rozplaczesz sie teraz. Bardzo malo nagrywarek potrafi zapisywac
CD-text. A tak na marginesie: masz odtwarzacz CD, ktory czyta plyty cd-text?

> (dla jasnosci WinOnCd moze odczytywac z Samsunga24x i Yamahy 4414S tytuly
> utworow,

Dla jasnoci: nie moze!!!!!!!!!!!!!!!

a Easy Cd Creator- NIE- to ma byc ten rewelacyjny program?).

A tu sie zgodze, to wcale nie jest dobry program.

> Prosze o skomentowanie.

Prosze bardzo, komentuje: w wiekszosci gadasz straszne bzdety, wykazujac sie
totalnym brakiem znajomosci tematu.

Pozdrowienia
Karol