Mxtor jest the best!!!

Autor: The EaGle <theeagle_at_priv2.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 12:51:32 MET DST

Tak się składa że jestem użytkownikiem jeszcze innego dysku Maxtor z serii
Diamond MAX i nigdy nie widziałem czegoś co by chodziło równie szybko jak
to. Jestem jednym z nielicznych użytkowników tego typu dysku- ponieważ jest
trudno w Polsce dostępny. Quatum i IBM stosują tą sama technologie (nawet
dyski wyglądają niemal tak samo) natomiast Maxtor to firma która od wieeelu
lat jest na 1 miejscu jeżeli chodzi o produkcje (wydajność) HDD. Ale co
jeszcze raz powtarzam nie znaną w Polsce i nie docenianą. Testy wydajności
są takie że dysk Maxtor DiamondMax 4320 91728D8 o pojemności 16.4GB i tylko
5400 obr/min jest o 20% szybszy od dysku IBM Dekstar 16GB DTTA dwa dyski w
UDMA33. Mało tego jest szybszy od 90% dysków z UDMA66 i 7200obr. Nie
dysponuje danymi nowego dysku (serii) Maxtora z UDMA66 i 7200obr/min ale
jestem pewny że bije IBM i Quantumy na głowę!
    Mam swój dysk od 1.5 roku pojemność 5.7GB UDMA33 ,wrażenia: b.cicha
bezproblemowa praca, dysk ledwo ciepły, bardzo niskie użycie CPU podczas
pracy,b. duża wydajność ponad 12MB/s czas dostępu 8.5ms - nigdy nie miałem
lepszego dysku.Warto stwierdzić że ten dysk nie jest już produkowany- bo to
stara technologia! Może np Seagate osiągnie ją za rok. ;-)
    Mam stary dysk Maxtora z czasów zamierzchłych - 40MB SCSI - rok
produkcji 1998, kilka razy upadł mi na ziemie - raz nawet do błota i nadal
jest na chodzie. Mam go jako eksponat muzealny.
    Kolejnym argumentem świadczącym o tym że Maxtor to firma na której można
polegać to fakt że największe firmy do swoich PC wkładają właśnie dyski
Maxtora. Do serwerów HP także często wędrują dyski Maxtora, podobnie do
Compaqa. Ten ostatni szczególnie o czymś świadczy.

--
Pozdrawiam.