Re: Problem z rivą TNT

Autor: pokryfka <pokryfka_at_priv4.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 00:04:44 MET DST

wejdz w tryb awaryjny wykasuj wszystkie drv od grafiki, restart
winda powinna wlaczyc sie w 16 kolorach; instalacja via pack 4in1 (najnowsza
wersja 4.13), direct-x 6.1 (ja bym sobie darowal dx7 - zwlaszcza jak nie dziala
;), instalacja drv do karty (tylko NIE te zalacczone na plytce - zwykle sa zprzed
roku)
powinno dzialac
pozdrowka