Klopot z BIOSem

Autor: Piotr Idzi (azari_at_bci.pl.antyspam)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 22:05:52 MET DST

Witam

Mam problem. Przyszedl do mnie kumpel z kostka Biosu, poniewaz po jego
aktualizacji, komp wogole mu nie startowal. Pewnie cos zrobil nie tak,
ale nie w tym rzecz. Chcielismy sprawdzic jego Bios na mojej plycie.
Wyciagnelem moja kostke, wlozylem jego, nie startowal. Wiec wlozylem
spowrotem, moja, ta wlasciwa, no i tez nie poszedl, mimo ze przed jej
wyciagnieciem bylo wszystko w porzadku. Czy Bios moze sie skasowac, po
wyciagnieciu go z plyty, w ten sposob zeby komp pozniej nie startowal? I
czy da sie go w jakis sposob spowrotem zapisac do kostki?

Na kostce Biosu jest napisane: Award Software PCI/PNP 586 S/N
031874403. Nazwy ani symolu plyty glownej niestety nie znam.

PozdrawiaM

--
Piotr Idzi  /-\zari
azari_at_bci.pl       http://friko2.onet.pl/kr/azari/