Nagrywarka

Autor: Marcin Spychala (birdy_at_quake.org.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 22:13:53 MET DST

Hey !!

Wczoraj kupilem nagrywarke LG CED-8041B 4x2x24. Jest to
nagrywarka na podzespolach firmy GoldStar. Nagralem
dzisiaj kilka plytek CD-R i CD-RW i jest cool. Jesli ktos kiedys
mial do czynienia z taka nagrywarka (lub ma) to bylbym wdzieczny
za podzielenie sie uwagami w zwiazku z dalsza eksploatacja tego
urzadzenia.
I mam jedno pytanie: Oprogramowanie umozliwia mi kopiowanie plyt
Audio/Audio. Czy to prawda, ze plyty audio posiadaja jakies
zabezpieczenia i tworzenie bezposrednio takiej plyty moze pociagnac
za soba braki niektorych utworow (trackow) lub zepsute poczatki lub ich
konce ?
Czy tworzenie takich plyt (audio) lepiej jest robic przerabiajac pliki
audio na wav'y, a nastepnie wav'y znow na audio ?

Birdy
e-mail: birdy_at_quake.org.pl
e-mail: birdy1_at_poczta.onet.pl
e-mail: birdy4_at_kki.net.pl