Re: Gry na PC ................

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 18:32:27 MET DST

Dnia Thu, 30 Sep 1999 14:09:46 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Bartek najwyrazniej jest w miare spokojny i nikogo jeszcze nie zasmiecal
>mailami. To sie robi slac np. 100 tys. maili po 10 bajtow kazdy, do tego
>pod roznymi subjectami. Kasowanie troche zajmie ;)

Byl EOT, ale musze..
Pewnie, ze jestem w miare spokojny i z lamerstwem nie bede walczyl w
prostacki sposob - mailbombingiem bo bym sie znizyl do ich poziomu.

BTW Ale powiedz Chektor - jakim pacanem trzeba byc, by prosic na newsach o
nagranie jakiejs gierki ? skoro nawet idioci-piraci /czyt. gowniarze z
nagrywarkami/ sie wszedzie oglaszaja to przeciez mozna do jednego z nich
napisac, nieprawdaz ?
Zreszta nie mow nic - wiem co bys napisal :))

Albo te durne posty o "kasie - zarobek w internecie".

Tak jak obecnie sa zasyfione grupy podobnymi palantami to nie bylo dawno. I
niestety bedzie coraz gorzej. Pamietacie jak bylo 2, 3 lata temu ? Czasem
tylko Grzesio Sz. pisal cos ntg o os/2, jakis ywruh sie pojawil i takie tam
"lokalne" matołki.. :)

Dobrze, ze jeszcze istnieja niektore polskie grupy, na ktorych malo ciołkow
sie pokazuje a i kilka zachodnich jest w miare czystych. Dojdzie do tego,
ze bedzie trzeba zrobic sie grupy "invited only" albo moderowane dla
znajomych, fachowcow, ludzi piszacych z sensem i po krzyku.

Sorki wszystkich normalnych za niektore inwektywy, ale w koncu z idiotyzmem
trzeba walczyc, albo nas zasypie po szyje.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl