Odp: obudowa serwerowa

Autor: Dracula (xander1_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 17:00:09 MET DST

Użytkownik J. Kajetan Mroczek <jkm_at_mroczek.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:v_lI3.41012$n4.657974_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
> Mam takie pytanie gdzie mozna kupic przyzwoita ATXowa obudowe do
> serwera. Serwer bedzie chodzil w systemie 365/24 i wolalbym w tym
> czasie zabardzo sie o niego nie martwic...
>
> Przyzwoitosc byla by rownoznaczna z:
> - rozmiarem midi lub big
> - zasilaczem > 250 W (mozliwosc zalozenia drugiego mile widziana
> ale nie konieczna)
> - wymuszonym chlodzeniem dyskow (jakies dodatkowe wentylatory)
> - mozliwoscia wlozenia > 4 urzadzen 5,25 zewn.
> - latwoscia obslugi (latwy dostep do wszystkich czesci w srodku
> [...]

Chieftec !
www.chieftec.com
dystrybutorem jest www.tch.com.pl kosztuje z jakies 700 zl, a kazy
szanujacy sie sklep sprowadzi Ci to w ciagu dwoch dni!
albo wklep Chieftec w infoseek'u, widzialem ze 2-3 sklepy wysylkowe z
cenami chyba nawet ponizej 700.