Odp: Mój komp kopie ???????

Autor: lk (leszcz_at_rocketmail.com)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 15:12:20 MET DST

ostatnio mialem identyczny problem - komp a kaloryfer walilo jak diabli,
komp mi nie chcial dzialac.

rozwiazaniem jest jaki pisze ponizej gniazdko z bolcem
na drukarki trzeba szczegolnie uwazac bo bez zerowania sie czesto wala

Użytkownik Roman Milewski <romil_at_ka.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7su5es$4dr$1_at_news.onet.pl...