Re: obudowa serwerowa

Autor: J. Kajetan Mroczek (jkm_at_mroczek.com.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 14:59:18 MET DST

> Kupowanie obudowy ATX do serwera to chyba sredni pomysl. Chyba
> ze uda sie to zmusic do automatycznego wlaczania po powrocie
> zasilania albo jesli jest UPS i na mur-beton zasilanie nigdy
> nie zniknie :) ale ja nigdy nie mialem tak dobrze ;]
No dobra ale o ile pamietam jest to takze sprawa wtyczki zasilajacej
plyte glowna, ktora obudowa musi miec pasujaca do plyty glownej.
W tym wypadku ASUS P2B-DS z cala pewnoscia ATX'owy...
Moje poszukiwania pokazuja, ze sprawa jest trudniejsza niz myslalem.
Wiekszosc obodow na rynku to albo prawie zlom albo hi-end w
cenie komputera.

Moze jednak ktos ma jakis pomysl,
J.Kajetan Mroczek
jkm_at_mroczk.com.pl