Re: Programy do CDR

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 11:00:20 MET DST

Artur Czeczko wrote:

> Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jakie są ceny programów
> do nagrywania CDR?

Ludzie, czym Wy nagrywacie? Wiem, że niektórzy spod Linuksa,
ale reszta?...

Kolejne pytanie na ten temat - czy ktoś doczytał się może,
czy CDRWin ma jakieś ograniczenia czasowe, czy też jeżeli
kogoś zadowala zapis x1, lub chce tylko towrzyć obraz płyt,
to może używać do woli?
A może są jakieś programy za free warte polecenia?

Artur

--
A:\CZECZKO>_
artur.czeczko_at_pse.pl