Re: ultra-DMA/66

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 03:33:58 MET DST

testowalem dysk ibm djna 370910 na fic503a (z obsluga ata66) i u siebie - aopen ax59p
(ata 33)
musze przyznac ze bylem rozczarowany gdyz roznica wydajnosci (zgodnie z kilkoma
uzytymi przeze mnie programami) byla praktycznie identyczna (ewentualne roznice
miescily sie w 10%)
wyjatkiem byl dwukrotnie wyzszy (w ata66) transfer trybu burst - cczy ktos wie do
czego to sluzy?

jesli chodzi o instalacje to kontroler abita - red hot - wykrywany jest jako scsi i
wiekszych problemow byc nie powinno chociaz osobiscie nie testowalem ww kontrolera na
innych systemach niz w98 (zawiodlem sie)

ponoc kontroler promisa rozni sie od abita mozliwoscia miroringu, czy ktos moglby to
zweryfikowac?

pozdrawiam