Re: Celeron 366@550

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 01:31:24 MET DST

Piotr Kozicki napisał(a) w wiadomości: ...
>Podkręciłem celka 366 na 550.
>Napięcie spadło ?? z 2.05 na 2.03.
>Temperatura wzrosła z 36-37 do 40-42 stopni.
>I tu nasuwa się pytanie : Czy to mu nie zaszkodzi ?

jesteś pewny, że to temperatura proca a nie płyty?
czy po dłuższym i mocnym obciążeniu procesora ta temperatura nie wzrasta?
Na BH6 nie mam czujnika temp. na procesorze, ale przy takim podkręceniu i
pomęczeniu go przez dłuższy czas jakąś "rozsądną" grą czy jakimś kompresorem
mp3 dotykając radiatora twierdzę, że to jest chyba więcej niż te 40C.

btw: zalecana przez intela temp. pracy celerona to 45C