BH6 v1.1 - znowu o BIOSie

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 23:30:18 MET DST

witam

Tak sobie czytam grupę i proszę o upewnienie mnie w moich myślach:
- czy oznaczenie mojego BIOSu "LG" to tylko wersja mojego aktualnego BIOSu ?
jeśli tak, to znaczy, że w razie potrzeby mogę załadować BIOS oznaczony
innymi literkami?

jaki aktualnie jest najnowszy dostępny BIOS do BH6 v1.1?

(wcześniej myślałem, że jak mam LG to muszę ładować też BIOS oznaczony LG)

Z góry Dzięki za rozwianie niepewności ;))