Re: Has³o w BIOSie na 386

Autor: Jerzy Dukaj (george_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 22:25:11 MET DST

To raczej nie jest kondensator, tylko bateryjka ( a wlasciwie kilka plask=
ich
okraglych bateryjek polaczonych ze soba). Mialem podobny problem w 486 i =
po
prostu przecialem folie okalajaca te bateryjki, tak ze sie rozdzielila na=
 dwie
czesci (zwieranie nie pomagalo, a hasel nie znalem). Pomoglo, tylko potem=
 sa
problemy ze zlaczeniem tych bateryjek razem :-)

George