ATI DVD Player (i filmy DVD w ogole)

Autor: Krzysiek N. (mansoN_at_kki.net.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 19:10:57 MET DST

Witam,

czy istnieje mozliwosc rozciagniecia obrazu tak, aby wypelnial on caly
ekran, lub przynajmniej jego wieksza czesc? Wiem ze to w duzej mierze zalezy
od filmu, ale ogladanie czegokolwiek na polowie ekranu 15" nie jest zbyt
kuszaca perspektywa. W powerDVD udalo mi sie to, jednak nie jestem pewien
czy obsluguje on dekodowanie przez kosci rage128, czy tez po prostu dekoduje
w sofcie. Jaki jest waszym zdaniem najlepszy program dla kart ati?

krzysiek n.
mansoN_at_kki.net.pl