Re: DVD Pioneer 303S

Autor: Arth (art01_at_iname.com)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 18:09:55 MET DST

Witam!

On Wed, 29 Sep 1999 12:06:14 GMT, Rafal Olesinski
<SPAM/rafalole_at_it.com.pl> wrote:

>dvd.tvmania.pl
>A jaki procesor, ile RAM, jak plyta, jaki system?

Zajrze tam, dzieki (ale dopiero w nocy :))
Narazie probowalem PowerDVD ale ten program nie widzi plyty
w napedzie (wypisuje brak lub nieznany format, w eksplorerze
jest normalnie). Gdzies mi sie obilo o oczy, ze wlasnie ten
program ma problemy z zobaczeniem DVD SCSI.
Sprzet jest w porzadku: celeron 366_at_550, 128MB ram, Abit BX6r2,
Windows98US, SCSI Adaptec 2940, DVD SCSI Pioneer 303S

--
Pozdrawiam
Artur