Re: Pliki *.chm ???

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 09:22:31 MET DST

> Bron Boze!
> Ja tylko przekopiowalem kilka dll'i, ktorych
> hh.exe uzywa i tez dziala ;)
> No prawie.. nie dziala wyszukiwanie - jeszcze nie doszedlem
> dlaczego..
> Ja tam sie trzymam od misiow z daleka!

Ja tam uważam, że MIŚ piąty EN jest całkiem do rzeczy, tak jak zawsze mnie
programy smutasów z Redmond wqrwiały na maxa to akurat to zrobili fajnie.
Ale to pewnie kwestia gustu itp więc nie ma co gadać. Napewno 5 jest o
niebo szybszy od 4, no i nie ma tego zakichanego Active Desktopu.

Co do hh.exe - słusznie, można by wziąć samego hh.exe oraz biblioteki. U
mnie programik DEPENDS.EXE do listowania bibliotek z których exe importuje
funkcje wykazał tylko:

KERNEL32.DLL
USER32.DLL
GDI32.DLL
ADVAPI32.DLL

... a to są standardowe biblioteki Windowsa, czyż nie? To o jakich Ty
bibliotekach mówisz?

> Na plytce Entera 10 #1 jest html help workshop (ok 4MB).
> Mozna tam chyba wybrac do instalacji tylko pliki
> niezbedne do wyswietlania chm.
> Nie sprawdzalem, ale raczej nie potrzebuje misia4.

Rzeczywiście, chyba jest tam coś takiego.

Piotr "Lodek" Hosowicz