Re: Problemy ze skutecznym połączeniem z TPSA

Autor: Maly (Rafal_at_ipis.zabrze.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 08:34:08 MET DST

Witam

Tez mam problemy z TPSA. Podobno zmienili oprogramowanie.

Dzwonilem do nich i nic, niektorzy to sie tak zachowywali jakby nie
wiedzieli co to modem i reszta swiata. Wysmarowalem kilka pism do tpsa i
oczywiscie wyslalem je poleconym. Musza odpowoedziec do 2 tygodni jezeli
nie to napisze jesze do Organizacji konsumentów.

Wiem tylko jedno ze sam nic nie zdzialam panowie odzalujcie 15 minut i
kilka zlotych i piszcie , archiwizujcie swoje pisma i wysylajcie
odpowiedzi TPSA na liste.

To prawda "TPSA disconnected people"

A znajomy mi powiedzial, ze tpsa ma problemy i duze dziury finansowe na
koniec roku i musi od kogo porzyczyc na wieczne oddanie, a najlepiej od
nas.

Pozdrowienia Rafal