digital din i inne - sb live

Autor: pokryfka (pokryfka_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 01:12:44 MET DST

czy ktos moglby mi powiedziec (prosilbym na priv) jakie dokladnie
dodatkowe wyjscia/wejscia znajduja sie w sb live (w stosunku do sb live
ve)
z tego co doczytalem w helpie to moznaby wyprowadzic (z sb value) spdif
out i spdif in
czy digital din rozni sie jakos od spdif out? z tego co wiem to sa to
jakby dwa sprzezone spdify (razem cztery kolumny)

niedawno ukazala sie nowa wersja sb live ve - z tego co zauwazylem to
nie posiada ona spdif-in ale za to ma dodatkowy mini-jack z digital din
(albo spdif-outem - nie pamietam, a poza tym nie wiem jaka jest miedzy
nimi roznica)