Sterowniki do kontrolera HDD jak zamienic?

Autor: Grzesiek G (grzehoo_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 18:28:38 MET DST

Jak zamienić sterowniki do kontrolera w Win98? System wykryl mi go jako ALi
Bus Master a ja posiadam plyte na chipsecie TXPro (plyta Elpina MB 586 TXA).
Posiadam dyskietke ze sterownikami gdzie znajduje sie program ich do
zainstalowania. Jest tez rowniez plik *.inf, ale korzystajac z niego moge
zainstalowac poprawnie tylko "glowny" kontroler. Dwa pojedyncze pozostaja na
standardowych sterownikach. Oczywiscie o korzystaniu z DMA mozna zapomniec.
Problem z tym, iz po uruchomieniu setup'u z dyskietki ukazuje sie komunikat,
ze sterowniki sa juz zainstalowane! Wyczyscilem rejestr (wpisy dotyczace
rejestru), zainstalowalem kontroler na standardowych sterownikach
sprobowalem ale znow to samo. Czy ktos ma jakis pomysl?

Pozdrawiam

Grzesiek G