Odp: Znowu CD-Rom :)

Autor: fafla (czaplaj_at_polbox.com)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 15:38:47 MET DST

Użytkownik Wojtek <moniczka_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:FTSH3.36119$n4.584886_at_news.tpnet.pl...
> Larus <larus_at_extern.starnet.pl> wrote in message
>
> Kup TEAC 532E, dobrze Ci radze...
>
> Wojtek
>
> Kupilem wczoraj LG 48x na razie czyta dobrze i szybko wszystkie plytki
jakie posiadam (duzo CD-R)(Basf,Princo,Sentiel,Verbatim)
Na razie testow wydajnosci nie przeprowadzalem ale sadzac po szybkosci
istalacji programow i przegrywaniu jest super !!!
Jedyny problem jaki napotkalem to przy odczycie plytek ENTER'a, jest
znacznie wolniejszy(ale czyta).
Wynika z tego ze, korekcja nie przebiega dosc szybko.
Co do CTX i Asusa to nie wiem, ale wersje 32x tych firm nie byly najlepsze
za to LG 32x byl zajebioza.

Polecam LG.

Fafla