Re: trzaski na SB Live! 1024 ???

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Sep 1999 - 14:43:31 MET DST

> SB Live jest zwalony. Ale nie tylko twoj. Poprostu panowie z CL troszke
> sie nie
> przylozyli do tej karty. Bledow w niej i oprogramowaniu jak w Win9x.

Nie truj wodzu. Wine ponosi _wylacznie_ plyta glowna (S7). Karta nie ma tu
nic do rzeczy - na BH6 i innych dobrych jakosciowo nic nie szumi i nie ma
trzaskow. Gdzies w archiwum grupy bedzie rozwiazanie tego problemu.

KaZ
Ja mam SB Live 1024 na płycie AliV (SS7)
żadnych trzasków
Dźwięk jest czysty jak łza
Wniosek==> Trzaski to Nie wina SS7
pzdr

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/